therapiedag 7 - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van dominique peters - WaarBenJij.nu therapiedag 7 - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van dominique peters - WaarBenJij.nu

therapiedag 7

Door: DoPeters

Blijf op de hoogte en volg dominique

07 Maart 2012 | Nederland, Amsterdam

hoi allemaal,

Vandaag een super leuke drukke dag gehad,Vanmorgen een hele leuke verassing!! Floor stond onverwachts bij het cdtc wat een verassing, ze kreeg van dominique meteen een dikke knuffel. Floor is dominique haar vaste begeleidster thuis en hebben wij hier op curacao leren kennen in 2007, toen was zij do haar dolfijntrainster.

Floor mocht de tweede watersessie meehelpen op het dock do was helemaal happy, Dominique is bezig geweest met klokkijken dit ging vandaag super goed.

Kiezen tussen plaatjes en er een verhaaltje bij verzinnen, dominique is soms wat onzeker en kijkt dan haar begeleidster aan zo van is het goed wat ik zeg? Merel leert haar nu dat iedereen een eigen mening heeft... en dat dat niet fout kan zijn maar gewoon goed of iets minder goed.

Maar bv een plaatje van een meisje dat gepest word dan moet do vertellen wat zij zou doen! do zegt ik zou zeggen stop hou op, moet je daarvan huilen? do zegt nee, haar begeleidster zegt nou als ik verdrietig ben mag ik daar best om huilen.

na een uurtje even rustig aan gedaan te hebben, hadden we de familyswim dominique keek vanaf de kant mee met niek en wij drietjes mochten met haar dolfijn zwemmen echt super gaaf!!! en er werd alle tijd voor genomen, kusjes geven, over de hoepel springen, met twee dolfijnen zwemmen we hebben genoten.

Daarna even naar ons huisje gegaan ons even opgefrist, toen weer terug voor de pelican boottocht een twee uur durende tocht, eerst richting het spaanse water, jeetje wat een mooie huizen staan daar dat is even de andere kant van curacao, Daarna naar de pontjesbrug en weer terug naar het sea aquarium ondertussen lekker gekletst met een ander therapiegezin.

Nu zijn we allemaal onwijs moe en ik een beetje misselijk dus zo vroeg naar bed!!!

Krista! een hele fijne vakantie.

Tot morgen!!

• 07 Maart 2012 - 06:04

Els:

Wat leuk dat Floor kwam. En dat ze mee mocht doen op het dock. Super voor Dominique.
    Wat leuk om een verhaal te verzinnen bij een plaatje. Maar ik kan me voorstellen dat ze het ook eng vindt. Maar ze doet het maar even. Een grote schouderklop hoor Dominique. Mijn kompliment heb je.

Ja en dan nog de familiyswim. Dat is ook super. Wat zijn ze toch lief he die dolfijnen. Wat zullen jullie genoten hebben. Ben zeer benieuwd naar de foto's.
    Dat jullie moe waren kan ik me voorstellen. Hopelijk goed geslapen en geen spinnen.

Geniet nog van het moment.

Dikke knuf van ons 4tjes

• 07 Maart 2012 - 08:47

St.Dolfijnth.Damian:

Wat een super verassing dat Floor er "opeens" was!!!!
    Lekker vertrouwd weer!
    Wat goed om te lezen dat jij jezelf lichamelijk veel beter voelt daar! Toch maar daar wonen...
    Logisch dat je moe bent na je spin avontuur, warmte, de therapie en die mooie boottocht die je idd vaak misselijk maakt...
    Nog een paar dagen...geniet ervan!
    Liefs weer van ons
    Stichting Dolfijntherapie Damian

• 07 Maart 2012 - 09:46

De Krokodillen:

Lieve Dominique,

Wij missen je een beetje.
    Hoseph zegt dat hij gaat huilen ;)

We hebben net de foto's gekeken. Ze zijn erg mooi!
    Thom, Charlotte, Michiel, Ivan en Rajeev willen ook wel een keer met dolfijnen zwemmen! Hoseph liever niet, straks gaat hij bijten naar zijn voet ;)
    Juf Femke zegt dat hij kusjes gaf aan je voet maar dat vond hij ook maar raar =D

En we zijn ook erg benieuwd naar het hele grote huis. Is daar ook een glijbaan? En een zwembad? En is er een trap of een lift of is er alleen beneden?

Groetjes van alle Krokodillen! En neem je nog meer foto's mee naar school???
    Tot volgende week!

• 07 Maart 2012 - 12:58

Jolanda:

Hoi Hoi

Leuk weer een verhaaltje :)
    De foto's zijn prachtig, er verschijnen hier zelfs twee glimlachen als we zien dat Do zo ontzettend geniet ..
    dat je zo blij kan worden van een glimlach van een kind .. ppfff tranen springen me even in de ogen ...

Tot morgen ;) met een nieuw verslag !!
    Dikke xxx van Luisa en mij ....