therapiedag 8 - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van dominique peters - WaarBenJij.nu therapiedag 8 - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van dominique peters - WaarBenJij.nu

therapiedag 8

Door: DoPeters

Blijf op de hoogte en volg dominique

08 Maart 2012 | Nederland, Amsterdam

hoi allemaal

Vandaag heeft dominique gewerkt met merel en niek aan haar cocentratie.
Eerst binnen een half uurtje gewerkt met plaatjes aan elkaar maken, een soort memory maar dan met woorden bv het woord bakker bestaat uit twee delen, en dan moest do twee keer in haar handen klappen, bak-ker.

Ook een kwartet spel gedaan met woorden,
deed ze ontzettend goed zei merel en heeft het spel helemaal uitgespeeld enne.....gewonnen natuurlijk net als thuis wint ze altijd.

De watertijd was weer ontzettend leuk om naar te kijken,morgen hebben wij weer docktijd dan mogen we er heel dichtbij zijn en meekijken!

Vanmiddag voor diego zijn mentor en klasgenootjes wat souvenirs ingekocht,
Dominique heeft heerlijk lang geslapen vanmiddag, en toen om vijf uur stonden floor en haar moeder opeens voor het hek en kwamen gezellig wat drinken, wat een verassing!!!

De mannen gaan zo samen lekker koken, het vlees hier is echt super lekker gekruid, rijst erbij en sla. en klaar

De tijd gaat nu wel heel erg snel nog maar drie dagen en dan komen we alweer naar huis!!!

jolanda, zal zo nog proberen wat foto's erbij te zetten leuk he?

nou allemaal tot morgen weer!!
liefs van ons

• 08 Maart 2012 - 08:52

St.Dolfijnth.Damian:

Floor blijft jullie maar voor leuke verassingen zorgen!! Leuk, leuk, leuk!
    Goed zo Do gewonnen, haha! Knap hoor wat je allemaal doet!
    Idd het gaat nu snel.... geniet nog even!
    Liefs van ons
    Stichting Dolfijntherapie Damian

• 08 Maart 2012 - 13:06

Robina.:

Hoi lieve schatten......
    Wat heerlijk om alles weer te lezen...... echt genieten he? Nou wij genieten met jullie mee door gewoon elke dag heel vaak aan jullie te denken..... Gaan jullie nu genieten van elke seconden? Do ik ben supertrots op jou en ik kan niet wachten om al je avonturen te horen!! En mijn nieuwe nichtje is zoooo lief!! Ik zal jullie snel aan elkaar voor stellen, Do zal vast Marre wel even vast wilen houden!!

Dag kanjers, geniet geniet geniet!!

Ps paps en mams zijn weer thuis en hebben net al jullie reisverslagen gelezen....... ze hadden geen internet in Spanje en Frankrijk....... Alles gaat goed met ze!!

Ik hou van jullie
    kus

• 08 Maart 2012 - 13:18

Els:

Ga zo door Do. Winnen dat kan je als de beste. Wat is iedereen toch eigenlijk trots op je dochter Andrea en Mike. Super eigenlijk om te lezen.
    Ze doet super haar best. Ben erg benieuwd als jullie weer thuis zijn. Dan gaan we er een voor zitten hoor Dominique, we willen dan alles weer horen wat je geleerd hebt.

He Andrea wat heb jij je laten verwennen door de mannen. geniet ervan meid.

Het is iedere dag leuk om jullie verhaal te lezen. En we zitten zelf af en toe van goh nou zijn bij het CDTC, of nu zijn aan het zwemmen enz enz. Maar dat zal voor jou ook herkenbaar zijn Andrea.

Genieten jullie nog even.
    Dikke Knuf