therapiedag 9 - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van dominique peters - WaarBenJij.nu therapiedag 9 - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van dominique peters - WaarBenJij.nu

therapiedag 9

Door: DoPeters

Blijf op de hoogte en volg dominique

09 Maart 2012 | Nederland, Amsterdam

Vandaag een enorme bewolkte dag hier met enorme regenbuien! Je bent dan ook in 1 keer kledder nat!!

Vanochtend begon dominique met een spel bij ons in nederland heet het kiekeboe vertelde merel, dus ik zal daarna op zoek gaan.

Er zit dan onder verschillende voorwerpen een afbeelding die zij moet onthouden, heeft ze het geraden dan komt er weer een andere afbeelding of woord onder goed voor de concentratie en geheugen.

Enzo iedere keer vijf dingen die zij moet onthouden.

Met de tweede watertijd mochten wij weer bij het dock meekijken en fotos's maken, echt erg leuk!
Dominique was zo enthousiast dat ze nog eerder dan merel het water in wilde springen, maar niek hield haar gelukkig tegen.

Toen ze het water uit kwam zat dominique met haar benen en armen onder de uitslag, maar met drie uurtjes trok dat weer weg en we weten nog steeds niet wat het is geweest,

Vanmiddag met diego gesnorkeld, althans ik heb een poging gedaan, ademen door een pijpje met pulmonale hypertensie kan ik niemand aanraden hihihi maar het was te proberen!!! toch???

Ik heb alle berichtjes aan dominique voorgelezen, en dat vind ze echt super leuk!!

Ze mist school, en ze zal zeker met hele verhalen komen femke.

Enne robien... ze verheugd zich op het vasthouden van marre, en lieve zus we houden ook heel veel van jou!!!

Els vind je berichtjes en smsjes erg lief thanks!!!

Pap em mam ben blij dat jullie weer veilig in nederland zijn aangekomen, blij dat ik jullie zondag weer zal zien

Morgen de laatste therapiedag jeetje wat zijn deze twee weken snel gegaan maar het gaat morgen een super leuke dag worden beloofd merel.

wordt vervolgd!!!

• 09 Maart 2012 - 06:08

Els:

Lieve alle allemaal

Wat ben je toch een lieverd, je denkt aan iedereen.

Maar even over het snorkelen, heb je nog wat gezien??

En wat gaat Do toch vooruit, Super. We blijven complimentjes geven, wat een slijmballen hier.
    Als ik dit gelezen hebt liggen jullie nog lekker op 1 oor.
    Het is zo genieten om te lezen over Curacao, met wat jullie doen. De mensen die daar geweest zijn, begrijpen dit wel. Je leeft gewoon met jullie mee.

Maar geniet van de laatste dag en neem lekker een doos zakdoeken mee. Doen wij ook hoor. Zelfs nu thuis op dit moment.

Dikke knuffel allemaal

• 09 Maart 2012 - 08:31

St.Dolfijnth.Damian:

Oh, vandaag alweer de laatste therapiedag...wat gaat het snel!
    Geniet nog vandaag van de therapie en de mooie momenten en heeeeeel erg veel sterkte met het afscheid nemen. Als ik eraan denk heb ik al een brok in me keel kun je nagaan hoe het voor jullie is! Idd neem de zakdoeken maar mee!
    Dominique we zijn super trots op je hoe goed je het allemaal hebt gedaan!
    Geniet nog even lekker met je ouders en broer en morgen een hele goede terug reis!
    Dikke knuffel van Marc & Anita
    Stichting Dolfijntherapie Damian

• 09 Maart 2012 - 12:33

Ilse:

jeetje, wat gaat de tijd toch snel. Alweer de laatste therapiedag voor jullie. Geniet er nog even met volle teugen van en veel sterkte met het afscheid nemen. Nooit leuk, maar het hoort erbij helaas. Veel foto's nemen hoor!
    tot in NL en een goede terugreis.
    X Ilse