zesde therapiedag - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van dominique peters - WaarBenJij.nu zesde therapiedag - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van dominique peters - WaarBenJij.nu

zesde therapiedag

Door: DoPeters

Blijf op de hoogte en volg dominique

05 Maart 2012 | Nederland, Amsterdam

Hoi allemaal,

Vandaag zwom dominique op het eerste dock.
Vanwege dee-dee en li-na die steeds elkaar opzochten werden er docks gewisseld, dit ging prima zo.
Eerst binnen hard gewerkt met zinnen maken, iemand aankijken als je wat zegt, of er wordt iets gevraagd.

Bij de plaatjes moest dominique zelf een verhaaltje verzinnen.

Buiten mocht diego weer mee op het dock, dominique moest dan aan diego een kaart vragen, de kaart wordt dan aan de dolfijn gegeven en zo wordt de opdracht uitgevoerd er zijn twee dolfijnen die dit kunnen!!!

Buiten op het dock ook weer de oefening met de kurk herhaald, en vanwege de storm van vandaag was het iets moeilijker om goed duidelijk te praten.

Van het weekend even naar willemstad geweest, voor dominique een gouden legging en gillet-je gescoord voor het feestje. en zondag vooral lekker rustig dagje gehouden thuis en veel uitgerust.

Vannacht helaas niet geslapen maar dag ligt aan mijzelf hihihi.
Gister alle bedden heerlijk gewassen weer opgemaakt slaapkamertje schoongemaakt en heerlijk slapen dacht ik.... mike komt dominique en mij welterusten zeggen en ik zie trippel de trippel heel snel iets voorbij komen....shit dacht ik een kakkerlak, ik snel een wc papiertje gepakt nou en... het was echt een mega grote spin joh!!
Helaas was hij zo snel kreeg hem niet te pakken en was ook nergens meer te vinden getver!!
Ik kon er dus ook niet meer van slapen dus vannacht volgende poging.

Eduard en dunja

Van harte gefeliciteerd met jullie dochter marre, ik had al een fotootje van haar gezien op facebook en al aan dominique laten zien , van ons aangetrouwde nichtje, we zijn zeer benieuwd!!! geniet lekker met zn drietjes

Peter en robina

Van harte gefeliciteerd met jullie nichtje!!!onwijs leuk geef ze alvast maar een knuffel van ons.

Anita heb je berichtje gelezen!
heel veel sterkte en denk ook aan jezelf!! stuur je van de week nog even een krabbel

Eva, dominique mist jou ook hoor! zelfs hier als ze het zo druk heeft hihihi.

tot morgen!!
groetjes van ons


  • 05 Maart 2012 - 18:09

    Ilse:

    hallo daar, weer helemaal bij gelezen. Fijn te lezen dat Do het zo goed doet allemaal. Wel balen van die megspin, kan me voorstellen dat je daar wakker van ligt.... Hier alles prima. Zaterdag superdruk zwemfeestje gehad van Rick en Lotte. Ik had ook Jordy gevraagd. Vond hij helemaal leuk, grappig. Lieve jongen hoor. Nou geniet ze nog deze week en we blijven denken aan jullie. Oh ja, morgenmiddag mijn tweede sollicitatiegesprek. Joepie, ik ben nu bij de laatste twee!!! Dikke kus, Ilse

  • 05 Maart 2012 - 18:35

    Jolanda:

    Hoi Hoi

    Zo Do moet hard werken zeg, maar mooi om te lezen dat ze zo goed haar best doet en er volgens mij erg van geniet ..
    Bedankt voor de prachtige foto's :)

    Ik hoop dat je vannacht een beetje beter kunt slapen .. hihihi

    Hoe gaat het met jezelf ??? doe je niet te gek ?? anders moet je vakantie gaan houden als je weer thuis bent ;)

    Geniet nog lekker van alles .. dikke XXX Jolan

  • 05 Maart 2012 - 20:08

    St.Dolfijnth.Damian:

    Oh die spin, haha.....wat erg!
    Hopen dat je vannacht kunt slapen maar zal vanzelf wel, omdat je zoooo moe bent! Moeten jullie zelf je huisje schoon maken??? Word dan volgende keer toch Bon Bini word elke schoon gemaakt en bedden verschoont....
    Nou Do we zijn trots op je hoe goed je alles doet!
    geniet nog met elkaar!
    Liefs Marc & Anita
    Stichting Dolfijntherapie Damian

  • 05 Maart 2012 - 23:43

    Andrea:

    lieve ilse

    wat super leuk dat het feestje zo geslaagd was en wat super leuk dat jordy erbij was! wat super dat rick mag afzwemmen, hij heeft er dan ook hard voor gewerkt, mag jordy ook afzwemmen?
    heel veel sucses morgen zal voor je duimen kus dree

  • 05 Maart 2012 - 23:47

    Andrea:

    lieve anita,

    Wij zitten nu in een huisje dat je inderdaad huurt voor twee weken daarna wordt er weer schoongemaakt, tussendoor kan ook maar kost het weer extra, dus dan doe ik het zelf wel even ben toch gek op poetsen!!! mocht er ooit nog een volgende keer komen kies ik voor bon bini okee???

    liefs andrea

  • 05 Maart 2012 - 23:52

    Andrea:

    lieve jolan

    Smiddags neem ik inderdaad mijn rust!
    maar wat is dit fijn, geen pijn van de reuma, geen vocht vast houden, niet benauwd zijn, en geen wallen onder mn ogen ook wel eens fijn dus verder geen last van de pulmonale hypertensie joehoe!!! zo zou het altijd moeten zijn voor een ieder die pijn heeft en ziek is

    kus van hier

  • 06 Maart 2012 - 06:51

    Els:

    Lieve alle 4
    Wat is dit genieten zeg als je de foto's ziet. Super. Do doet het ook heel goed. Wat zal een verhaaltjes kunnen vertellen, als ze plaatjes ziet. Leuk. We zijn er trots op. Meid je kan het.
    Wel herkenbaar dat de dolfijnen elkaar opzochten, hadden wij hadden daar toen ook last van. Maar wel grappig. En het is goed opgelost.

    Hopelijk als je dit leest, heb je goed geslapen. Want je bent toch een keer moe, van de therapie, warmte?????? Spinnen oei, geen hobby van mij.

    Wat die warmte al bij je kan doen het Andrea. Fijn meid, geniet van de momenten.

    Dikke knuf van ons 4tes

  • 06 Maart 2012 - 09:21

    Krista De Boer:

    Hallo lieve allemaal,
    Wat een geweldige verhalen allemaal! Fijn dat alles zogoed mogelijk verloopt (met uitzondering van de spin: GATVER!
    Heel veel plezier nog en natuurlijk een geweldige dag met het zwemmen met zijn allen!
    Xx uit Engeland (ben op vakantie!).
    Xx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

dominique

Actief sinds 04 Feb. 2012
Verslag gelezen: 233
Totaal aantal bezoekers 12821

Voorgaande reizen:

25 Februari 2012 - 11 Maart 2012

ik ga op dolfijntherapie

Landen bezocht: